Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Ψεύτικη άνοιξη

Στις 21 Μαρτίου, ημερομηνία κατά την οποία πραγματοποιείται η εαρινή ισημερία, μπαίνουμε στην εποχή της άνοιξης. Ένας νέος κύκλος ζωής αρχίζει! Μια ζωογόνος δύναμη έρχεται να διώξει το γκρίζο του χειμώνα και να γεννήσει ξανά την ελπίδα. Τα σκοτάδια της ψυχής και του μυαλού μας σιγά σιγά εξαλείφονται και τη θέση τους παίρνει η χαρά, η ελπίδα και η αισιοδοξία.

Πόσο θα ήθελα να τα πιστέψω αλήθεια αυτά που γράφω! Μοιάζουν τόσο όμορφα, δεν το κρύβω, που ειλικρινά τα ζηλεύω. Κι αν ακόμη αλλάξω τον τρόπο που βλέπω τον κόσμο, αν βάλω άλλα γυαλιά στα μάτια της ψυχής μου, τι θα γίνει; Πόσο μπορεί να ταυτιστεί η σκέψη με τα γεγονότα της καθημερινότητας; Δυστυχώς δεν ζούμε από τις σκέψεις μας όσο θετικές και αισιόδοξες κι αν είναι. Τι κι αν είναι άνοιξη κι ο κόσμος αναγεννάται; Ωραία, το καταγράφω αυτό στο DNA μου, το κάνω σημαία, και; Θα πραγματοποιηθεί μήπως κάποια ευχή μου; Θα σταματήσω να είμαι πλέον καταχωρημένη ως άνεργη; Θα συναντηθώ με την ευτυχία, ή μήπως θα σταματήσει καθετί κακό να γίνεται χειρότερο;
Κι αν όλα αυτά κάποιοι τα ονομάζουν απαισιοδοξία, εγώ τα ονομάζω απλά ρεαλισμό.

Ας είχα, έστω, τον ώμο σου να γύρω…

2 σχόλια:

  1. αυτός ο ώμος γλυκιά μου συνάρτηση μεγάλο δώρο πράγματι, μα αφού δεν τον έχεις σφίξε τα χέρια σου γύρω σου.. αυτά θα τα έχεις πάντα

    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα μπορούσα να πω πως είναι "το μεγαλύτερο" δώρο!

    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή